Tak, jak se před dvěma a půl roky s velkou slávou v brněnské pasáži Maximus na Masarykové ulici otevíralo servisní sběrné středisko telefonů a příslušenství Siemens, provozované společností Agora, tak se za úplné tichosti letos toto středisko zavřelo a uživatelům telefonů BenQ-Siemens byl hozen další klacek pod nohy. Jak má tedy postupovat běžný občan pokud se mu objeví porucha na telefonu? Bohužel jeho možnosti jsou značně omezené a se sloganem "zákazník na prvním místě" se již dnes u B-S zřejmě nedovoláte. Pokud vám vyvstane na telefonu v záruce jakýkoliv problém, nezbývá vám nic jiného, než s telefonem jít k prodejci, u kterého jste telefon zakoupili. On jej odešle do servisního střediska v Praze a po jeho opravě si telefon opět u prodejce vyzvednete. Druhá varianta je, že telefon v záruce svěříte některému z mnoha neautorizovaných servisů, kterých ve svém městě máte každý určitě mnoho. Zde ale nastává problém se zárukou a její ztrátou. Tímto krátkým článkem jsme chtěli pouze poukázat, jak si zřejmě BenQ-Siemens představuje slogan "zákazník na prvním místě". Obecně je vnímání této společnosti velmi špatné u distributorů i prodejců. Tímto krokem se k nim možná přidá i část zákaznická a to nejhorší - část fanoušků.
|