clevis.czSiemensMania | WMmania | VySemNesmite | SiemensMania na Facebooku
EnglishČesky
  SiemensMania   Rychlovky

  Off-line verze  TESTY  Náhradní díly  Podpořte SM  

ÚVOD FÓRUM CHAT
  World of phones
 Mobile phones list
 Gigasets list
 3D simulations
 Emulators
 Manuals in pdf

  Articles
 Tips
 Modifications
 Tunings
 Informations
 Recensions
 Games and apps recensions
 Reportages
 Interviews
 From editors
 Rag

  Service
 Firmware
 Backups
 Service manuals
 Testpoints
 FAQ

  Download
 Patches
 Elfs
Nové za posledních 24 hodin Menu icons
Nové za posledních 24 hodin User menu
Nové za posledních 24 hodin Skins
 Programs
 Utilities
 Drivers

  Site
 Contests
 Authors
 Contants
 Chat
 Advert
 Changelog
 Terms

  SiemensMania Club
 Information about club SM

  Projects
 Development software
 Development accessories
 Friends of siemensmania

  Translator


  Statistics

  Autor


Jiří Balcar
  Jak na záruční servis
Vydáno dne:  31.08.2005
Zobrazeno celkem:  8462
Počet příspěvků v diskusi:  Zobrazit diskuzi
Průměrné hodnocení:  
1111.21.21.21.41.41.41.61.61.61.81.81.82222.22.22.22.42.42.42.62.62.6   2.6 (hodnoceno 8x)
1111.21.21.21.41.41.41.61.61.61.81.81.82222.22.22.22.42.42.42.62.62.6
 

Mnozí řeší problém jak dopravit telefon na záruční opravu, přibližme si tedy možnosti.

Inspirací k napsání tohoto článečku mi byla odpověď od společnosti Siemens našemu čtenáři dalibor45 viz. použité citace níže. Autorkou citovaných odpovědí je Julia Krsková, Siemens COM, Hotline Support Team, Tel.: +420 2 3303 2727, T-mobile: 00420 736 812 727, Eurotel: +420 726 63 2727 (Citace jsou bez diakritiky, tak jak byly doručeny).


Nedjříve si objasníme na co nezapomenout před odesláním telefonu do opravy. Citace:

K uplatneni reklamace v zarucni dobe je potrebny spravne vyplneny zarucni list nebo doklad o koupi s uvedenym Imei (uvedeni IMEI na prodejni doklad plati jen pro mobilni telefony, moduly). Pokud uz telefon v zaruce neni, i tak zaslete nektery z uvedenych dokladu - pri dodani nektereho z techto dokladu je poskytovana sleva na urcite servisni ukony jako napr. prehrati softwaru pristroje. K pristroji je take nutne zaslat pruvodni dopis s popisem zavady a kontakty na Vas - e-mail, fax, adresa, telefon. Zalohujte si sva osobni data z telefonu (telefonni cisla, adresy a pod.), servis neruci za jejich zachovani a neprovadi jejich zalohu.


Pokud jste se tedy rozhodli odeslat svůj telefon do záruční opravy máte několik možností jak na to.


1. Můžete kontaktovat svého prodejce kde jste telefon zakoupili. Mnohdy ovšem bývá právě tato možnost zdlouhavá, ať už z důvodu velké vzdálenosti prodejce od místa bydliště, či liknavost samotného prodejce s odesláním telefonu.

2. Telefon osobně doručit do některého ze sběrných míst:

Prodejní a servisní centrum Smíchov
Siemens Phone Services s.r.o.

Radlická 1C
150 00 Praha 5
po-pá - 9:00 - 19:00
PPI-ETC s.r.o.
Husitská 42
130 00 Praha 3
http://www.ppi-etc.cz /
po - pá 9:00 - 17:00
BRITEX – CZ, s.r.o.
M.Horákové 125
272 01 Kladno
http://www.britex.cz/index_mt.html
po - pá 8:00 - 17:00 / so 9:00 - 12:00
BRITEX – CZ, s.r.o.
Vožická 2582
390 02 Tábor
po - pá 8:00 - 16:30
BRITEX – CZ, s.r.o.
Nádražní 3
702 30 Ostrava
po - pá 9:00 - 17:00
Agora plus, a.s.
obchodní pasáž MAXIMUS
Masarykova 25/27
602 00 Brno
http://www.agora.cz
po - pá 9:00 - 18:00 / so 9:00 - 12:00


3. Odeslat telefon sám do servisního střediska Siemens. Zde se nabízí jedna velmi příjemná možnost - využití přepravní společnosi PPL s.r.o. a to zdarma!! Viz citace z odpovědi společnosti Siemens:

Pokud by jste nemel moznost se na nas obratit osobne, zaslete nam Vas telefon pres sveho prodejce nebo primo na:

Siemens Phone Services s.r.o.
Lužná 591
160 00 Praha 6

Pro prepravu na servis zdarma v ramci zaruky kontaktujte prepravni spolecnost PPL s.r.o.. Nase zakaznicke cislo, ktere je potrebne uvest je 7868.

V pripade neuznani zaruky a vraceni mobilniho telefonu bez opravy zpet se uctuje manipulacni poplatek 381,Kc s DPH. Stejny poplatek se plati pri vraceni telefonu z nezarucni opravy (bez opravy zpet).
V pripade provadeni placene opravy se uctuje jen vyse ceny opravy stanovena v cenovem navrhu, ktery je zasilan pro provedeni analyzy zavady nasim servisem.













  Diskuse k tématu
31.08.05 14:59  Re: Jak na záruční servis   Krokodýl Zobrazit příspěvek
31.08.05 15:04  Re: Jak na záruční servis   Bond Zobrazit příspěvek
31.08.05 16:42  Re: Jak na záruční servis   simp Zobrazit příspěvek
31.08.05 16:49  Re: Jak na záruční servis   Krokodýl Zobrazit příspěvek
31.08.05 17:36  Re: Jak na záruční servis   dik za tip jak na to :wink: to je dobre vedet =D> sice sem zatim nepotreboval servi...dubas_ Zobrazit příspěvek
01.09.05 19:12  Re: Jak na záruční servis   Neviete ako je to v SR???Darklord45 Zobrazit příspěvek
16.10.05 23:49  Re: Jak na záruční servis   Mne by spis zajimalo jak to udelam z plzne a hlavne co se mysli tim uctuje poplatek ... kdo to uct...Stunts Zobrazit příspěvek
17.10.05 10:19  Re: Jak na záruční servis   Krokodýl Zobrazit příspěvek


Zobrazit fórum
 
Nikdo nesmí bez souhlasu autorů kopírovat grafiku, texty ani cokoliv jiného z těchto stránek. Veškeré informace uveřejněné na těchto stránkách jsou určené pouze pro vzdělávací účely a nesmí být použity pro komerční využití nebo v rozporu se zákony. Autoři nenesou odpovědnost za nevhodné použití dat z těchto stránek.
Podrobnější podmínky.
   ©2003-2004 Radim Zeman | ©2004 Roman Gregor